... Bestämt mig för att ta upp min ridning igen.
I 4 år har jag känt mig otroligt osäker uppe på hästryggen och runt hästar i allmänhet, men det har börjat gå över då jag spenderar mer tid i stallet på skolan än vad jag gjort tidigare. Idag var jag även i stallet där mamma har sin häst, fixade oc höll på där hela eftermiddagen och det känns otroligt skönt att säga att det kändes bra att vara där. Dock hugger det lite i hjärtat att vara där eftersom i boxen bredvid Clown står det en häst som heter Maddox men är på pricken lik Musskar som jag red förut.. Jag önskar vi fått mer tid tillsammans <3
Men den resan är över sedan länge oh jag ska inte gräva ner mig mer i den. Jag vill börja på ny resa känner jag nu.
Jag vill absolut inte att denna sak ska ta över de liv jag har nu därför väljer jag att bara rida en dag i veckan och inte mer. En dag i stallet räcker långt för mig, i det tillstånd jag är i nu iaf :) men det skall bli kul! Faktiskt så är jag lite stolt över mig själv :)

Kommentera

Publiceras ej