Vilken jävla gädda jag fick upp asså!! haha eller? Nej det va faktiskt Johan som fick upp den, jag prövade bara att kasta en gång och det gick åt helvete rent sagt. Jimmy fick inte upp nått, eller aa lite sjögräs men det räknas ju inte^^ När Johan fick en till fisk ringde mobilen och gäddan eller va det nu va bet av linan och tog hans drag.. Oopps.. 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När Johan slog ihjäl den så dog den inte riktigt utan låg och andades i hinken och hade ex antal ryckningar, jag sa till Jimmy att han va tvungen att slå den igen meda Johan pissade, då slutade den andas och va helt död. Ju mindre den spratlar, ju bättre! 
Jimmy har även fått för sig att jag ska lära mig fiska, jo tjena säger jag bara, har aldrig sätt en öbo inte kunna fiska... hehe.. 

Kommentera

Publiceras ej