Vad händer där ute? Alla har de bra eller? Som säkert många har förstått så använder jag bara min blogg när jag vill få ur mig saker som jag inte kan säga, det är fritt att tolkas på olika sätt. Tror du att du vet vem eller vad de handlar om så har du säkert fel. Men fortsätt klura du ;) 

Idag är jag dock på toppen humör oh därför tänker jag dela med mig av lite glädje ist. Jag är bara så otroligt tacksam för att du finns i mitt liv, utan dig skulle jag inte klara mig! Du är bäst och de vet du att jag tycker, jag älskar dig! :)<3 mitt liv såg inte ljus ut från min vinkel när du kom in i mitt liv för mindre än ett år sen, fatta det är inte ens ett år sen och för mig känns det som att vi känt varandra hur länge som helst! :) 
Och jag hoppas att vi kommer vara vänner länge. 

Nä nu ska jag försöka komma iväg till bussen för det vankas stan med min andra hälft, alltså lillan :) sen är de top sekret vad vi ska göra sen, haha! Jag kan fortfarande inte fatta att hon inte har sätt "på andra sidan häcken", vem har inte sätt den liksom? :D 
Gud så blandat de här blev men aja hörs! 


Kommentera

Publiceras ej