Gick på semester igår! Så otroligt jävla skönt måste jag säga, dock är jag uttråkad redan idag.. Men iaf, idag är det Tisdag och pojkvännen åkte idag upptill söderhamn och kommer hem på måndag förmiddag, alldeles i tid med att vi ska åka ner till småland på tisdag förmiddag. Vi ska till High Chaparral med min lillesyrra och hennes pojkvän, Wolfie kommer att få vara här hemma med min bästaste vän Michaela. Som tar semester från sitt jobb för oss, eller ja hon behöver lite ledigt hon med tycker jag! Vi kommer vara bort till torsdag em/kväll, hoppas det blir kul men det ska de nog. Mer än så har jag faktiskt inte att berätta, visar bilder när jag kommer hem!
Utöver att jag är glad över semestern så mår jag hyfsat bra faktiskt, inget större som gnager mig så det är helt okej, dock pratade jag med en tjej om min kropp och hon tyckte jag skulle ta mig till vårdcentralen och ta lite blodprov och det kan ju vara en bra ide egentligen, dock har jag ju lite problem med nålar så vi får se om jag går dit.. Återstår att se med andra ord.
 
 

Kommentera

Publiceras ej