Hej! var ju ett tag sedan nu.. Ja vet,jag är skit dålig på detta med att skriva här men har inte riktigt kommit ihåg att jag har bloggen, hehe.. 
Atm sitter jag med hårfärg i håret och ska sitta såhär en stund till hade jag tänkt, sen måste jag springa bort till ica och köpa mjölk, nå kött, grönsaker och mer hårfärg, så det blir på med mössa påvägen dit om jag ser för jävlig ut i håret.. Spännande? I know! men skit samma.. 
Stora frågan är ju, hur mår jag? Jo jag känner mig idag helt okej faktiskt, utom att jag har migrän då men utan de så är jag idag stabil i huvet faktiskt. skönt! Händer inte mycket speciellt nu, maler på på jobbet och tar det lugnt hemma.. Hunden hänger med i svängarna osv. Dock skulle jag vilja åka iväg från stockholm, typ ullared eller bara chilla i småland.. Vi får se om jag tar tag i det snart. 
Hörs senare! Dags att fixa lunch!

Kommentera

Publiceras ej