Jag är okej. Jag är inte deppig, jag är inte glad. Jag är okej.. 
Jag finner mig i vardagen och allt som finns i den, jag jobbar, är med hunden, städar, diskar och umgås med pojkvännen/sambon. Jag gör inte mer än det. De börjar bli lite trist måste jag säga, jag vill komma härifrån, åka ner till kompisarna i småland och bara andas. Men det får bli ett senare äventyr, har varken tid eller råd med det denna månad. 
 
Men åter till mig, miss självisk. Eller ja denna blogg är ju min egen så får vara så självisk jag vill, den får handla om enbart mig, mitt liv. Så som jag ser det. 
 
Ja vad har hänt sedan sist? De kommer ja knapt ihåg, för de var ett tag sedan jag skrev här men har kollat lite i arkivet och jag mådde inte bra sist, ja bölade på jobbet och ringde bästa vännen. Men det har gått bättre efter det, jag har inte gråtit (tjuhuuuu, typ), jag har blivit fast anställd på jobbet men även sökt andra jobb, dock ingen hel satsning kan jag väl erkänna men aa... Sedan har jag fått lite nya vänner men även tagit bort folk från facebook och mitt liv, folk som ändå inte vill veta av mig. Detta har varit svårt och jag har inte riktigt förstått vad jag har gjort om jag ska vara ärlig men det är som de är. Vad mer då? Jo bråkat med pojkvännen om patetiska saker som bara gjort att jag velat skratta honom rätt upp i ansiktet men ja höll mig och suckade bara åt honom.. Blivit ner tryckt på jobbet en sväng har vi me hunnit med.. Tog hårt på mig och ja känner redan nu att jag inte vill jobba helger längre men vad ska man göra tjänsten är ju lagd så att man jobbar var annan helg, måste helt enkelt bara få det att funka. 
 
Tror nog att detta var allt för idag, kanske (hoppas) att jag bloggar lite i helgen, är ju liksom ledig så händer nog inte så mycket här inte. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej