Nu är det juni! Ungefär ett halv år sedan jag skrev här, men tänkte köra en snabb koll på hur läget är. 
Just i denna stund sitter jag i sängen och kollar lite ph norge och lyssnar på musik. Sitter med datorn lutad mot magen och knäna, lillan inne i magen är sur över detta. Ja jag är gravid i vecka 28, alltså har jag bara 12 veckor kvar till bf. Vilket infinner sig den 31 augusti. När jag tänker på det så är jag inte nervös, inte rädd, inte överlycklig, utan bara totalt nollställd. Abssolut så är jag glad över att vara gravid, inte alla som kan bli det och det är stort bara i det. Men samtidigt så tillåter jag inte riktigt mig själv att vara så glad som jag vill visa att jag är. 
Graviditeten i sig har varit hemsk, allt runt den har varit hemskt. Bara nu som jag börjar känna mig tillfreds med allt och de börjar lugna ner sig med allt runt omkring. Finns några oros moln kvar men de är inget som gör mig sådär jättestressad. 
 
Bjuder på bildern som är ungefär 2-3 år gammal :P 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej