Sitter på tåget till Göteborg just nu. Ska träffa lite bonde polare och bara ta de lugnt! 
Men tänkte få ut tankarna som svävat runt senaste veckan.. 
I onsdags så åt jag lite mat vid tre på em och åt inte middag förens klockan var halv ett på natten vilket resulterade i att jag inte åt någonting förens klockan var halv fem dagen efter... Vid halv tolv på kvällen efter sista ciggen blir ja illamående och hamnar inne på toan och spyr upp all middag som jag åt vid halv fem och sen dess har jag inte vågat äta något, klockan är ny kvart över tre.. Jag mår illa stundtals, jag tror att det är för att jobbet börjar igen på måndag och jag känner mig lite små stressad över detta, har varit så himla lugnt nu under semestern och jag är inte redo att vara tillbaka på jobbet igen... Men det är bara att gå dit på måndag och ta tag i fighterna och se glad ut. 
Men vi hörs! 


Kommentera

Publiceras ej