Tillbaka på berga idag, hade första praktik dagen och det kändes bara att allt träffade rätt. Jag var absolut inte redo för att åka ut på praktik. 

Förra veckan va jag ju hos Claesson och kände bara att det inte funkade för min del. Lärde mig otroligt mycket men det funkade inte med mitt huvud. 
Kom dit och ville göra allt rätt, vilket resulterar i att jag tänker alldeles för mycket. En veckas arbete där blev migrän, spänningar i axlar och nacke och ett ben som inte funkar.
När han berättade att jag skulle köra genom västerhaninge fick jag ren panik. Köra en traktor jag hyfsat kan och sen skit rädd för rondeller, det gick bara inte ihop. Vet att jag måste komma över detta men då vill jag ha en traktor jag kan utan oh innan, typ 6800 John deere som vi har på skolan. 

Men iaf idag körde jag bort till vitså med en spannmåls transport till Johan och sen hämtade Peter mig. Efter lunchen körde jag älskade 6:an (john deere 6800) igen med skummplogen (tallriksharven), körde storängen TV. Fick sällskap av Matilda strax innan fyra :) 




Kommentera

Publiceras ej