Jag valde att ta mig ur nått jag inte ville vara med i längre och nu är allt mitt fel? 
Det känns inte riktigt rätt måste jag säga. Mina känslor förändrades, inget jag kan göra nått åt. Jag kan inte bara få dom att komma tillbaka med ett fingerklick. Hade jag önskat det, hade de säkert funkat. Med all säkerhet men nu är det inte så. 

Jag vet att jag inte är bra med ord men du måste förstå att det är de här jag vill. Jag vill verkligen inte göra dig olycklig eller göra dig ledsen men jag kan inte fortsätta leva i en lögn, det vore inte okej för mig. Du tror att det alltid varit så, men det har de inte. Det är nu som jag började känna efter och det gick inte ihop i mitt huvud längre. 1+1 va inte längre 2, jag fick ihop det till 1. Eftersom det bara finns känslor från ett håll. 

Jag är ledsen för att det kom ut nu men jag kunde bara inte vänta längre. Jag visste inte vad du hade fixat åt mig, hur ska jag veta? Jag ville inte ha nått, vilket jag sa. Men lyssnade du? Nej. Har du någon gång lyssnat exakt på vad jag vill och respekterat de? Det känns inte riktigt så. 
Livet är ganska enkelt om man inte krånglar till de, det är meningen att det ska gå upp och ner. Inget man kan göra nått åt. Visst vill alla att det ska va på topp och att man ska vara hög på livet men jag lovar att det inte ska vara så, det är bara fel. Då lever man inte. 

Jag kan förstå att livet inte känns kul eller bra men det kommer att bli bra. 

Vet inte Vad jag ville få ut av detta, förståelse kanske? 



Kommentera

Publiceras ej