...plugg! 
Godmorgon alla, jag sitter vid köksbordet och pluggar faktiskt, stolt! Även fast jag är trött liksom och sitter lite fast i denna uppgift.. Men jag kämpar på! 

Natten har varit väldigt luddig, snackade med Martin över en timma på kvällen och sen somnade jag. Vaknade av att Linus ringde medan han var påväg till nån polare som spelade lol, tror jag. Kommer inte ihåg så mycket av de samtalet, helt borta va jag asså.. 
Men somnade om fort, blir väckt runt tre tror jag av att Zebbe ringer, han berättar om morgon dagen och vad han ska göra och jag lyssnar knappt och säger att han ska skita i planerna men inte lyssnar han, som vanligt... 
Somnade efter de och vaknade halv elva, helt jävla död asså! Låg i sängen till kvart över tolv :D mys! 

Så sen halv ett har jag suttit och pluggat, börjat på en produktionsplanering och ekonomisk kalkyl i lantbruksdjurs spec. och börjat på diktaturens väg till makten :) skrivit sammanlagt på båda två sidor, så det går framåt iaf :) 

Skriver nått senare om jag har nått att berätta :D


Kommentera

Publiceras ej