Denna dag har vart alldeles för lång känner jag. 
Vaknade tidigt, va uppe i stora huset tills mamma och pappa kom hem, gick ner till mig oh tränade sen kollade på serie, somnade vid typ två, vaknade halv fem, gick upp och lagade mat och kollade de första 20 minuterna på melodifestivalen. Gick ner till mig för att se serie igen och nu musik oh sova snart. 

Mer än så har jag inte gjort, imorgon blir det långpromiss, träna armar och mage och ringa till min farbror innan jag ska åka tillbaka till skolan igen. 

Har egentligen ingen lust då jag har blivit stört förkyld och hostar som fan men det är bara att åka, vill inte ha ännu mer rester än vad jag har... Just apropå de måste jag be pappa ringa Rickard så han kan kolla på min dator. Ett måste imorgon! 

Men men nog om de, vi hörs imorgon! :) 
<3


Kommentera

Publiceras ej