Började med att jobba hela dagen, hästarna va hyfsat lugna. Två travare som endast fuckade ur lite vid intaget men men, folk höll ju på att skjuta raketer redan vid fyra så.. 
Drog ner till lillan och åt mat, makaroner oh falukorv (<3). Upp till duschen och byta om, chillade tills de va dags att gå ner till stallet och kolla hästarna och ge Lena mat. La även på kylbalsam på mina nyckelben och axlar. 

Väl tillbaka i korren så va jag och lillan med Nellan och Malin, två polare till Nellan kom förbi men dom stannade inte länge.. Efter ett tag kom sehman, Jacob, Olle och Gullman, dock hann både Olle och Gullman däcka innan tolvslaget. Hahah :) 
Mer än så hände typ inte på ett tag, vid halv två kom Nina och Ello tillbaka från stan och var med oss. Jag gick och la mig tjugo i tre och när jag gick upp vid halv sju va alla fortfarande uppe och städade. 



Jacob förälskade sig i lillans hund Berry :)





Haha jag har två bilder som jag inte kan visa förens vid studenten men de kommer ;) 
















Kommentera

Publiceras ej