Ligger atm i sängen och hostar som fan.. Snart går ja in i tredje veckan som jag är sjuk.. Förjävligt är de! Hartar hosta.. 
Men de va inte det jag ville gnälla över.. 
Rätt och slätt har jag ju träffat en kille sen i september förra året, vi kommer ingenstans.. Jag förstår inte, han säger att han tycker om mig men ändå så står vi still på samma plätt som vi gjorde i september, vi är vänner, ligger med varandra och umgås lite med vänner men thats all.. Börjar bli lite små trött på att stå still, antingen vill man ha något med en person och sätter det personen först eller så är man vänner och enbart vänner inget mer.. Men det är tydligen jävligt svårt att vara ärlig.. Jag har tagit upp det flera gånger men han pratar bort de varenda gång.. Jag vet inte vad jag ska göra, de bryter sönder mig innefrån, jag tänker på det konstant. Vad har jag gjort fel? Varför är han inte ärlig? Tycker han verkligen om mig? Är jag jobbig som frågar? Vad mer kan jag göra? När ska han bestämma sig? Duger ja verkligen som flickvän? Eller är jag bruden folk vill ligga med men inte va tsm med? Vad är det som är fel på mig?... 

Kommentera

Publiceras ej