Hej alla där ute.. Jag står i ett vägskäl, jag vet inte vilken väg jag ska gå.. 
Först jobbet, ska jag ta steget och säga upp mig, lämna tillbaka min älskade hund och flytta tillbaka hem 8-9 mil från min kärlek? 
Eller ska jag stå ut på jobbet och ta fajterna, behålla hunden och eventuellt flytta ihop med kärleken när man kommer dit? 
Eller ska man helt enkelt bara skita i allt och flytta ner till Småland som planen alltid har varit?  
Jag vet inte vad jag vill samtidigt som jag vill ha allt... Det är svårt.. Trivs inte men samtidigt så älskar jag livet här, det är mitt eget liksom ingen bestämmer över mig här.. 
Planen kommer alltid vara att dra ner till Småland till slut men om det blir detta år eller om 10 år det vet jag inte. 
Det tåls att tänka på. 

Idag mår jag OK, inget speciellt som trycker ner men ändå inget som gör mig super glad heller.. Jag fortsätter kämpa på med mitt inre, både själv och utav hjälp från utbildade människor.. Hej jag låter psyksjuk.. Det är jag inte, lovar! Nämen skämt oh sido idag är allt OK. 


Kommentera

Publiceras ej