Idag är det fredag, jag är ledig från jobbet edtersom jag jobbar helgen, dock var jag på jobbet ändå idag då vi hade halv personaldag. Tackade hejdå och grattade lite kollegor som fyllt år och gick igenom lite annat stuff.. 
 
Men iaf idag mår jag bra, inget negativt i min hjärna idag, har varit ett par jobbiga dagar med mycket känslor hit och dit men nu har det lugnat ner sig och jag kan njuta av tillvaron. Kan väl bara berätta att efter nio månader med mycket känslor åt olika håll har jag och killen jag träffats enats om att vi är tillsammans och det känns otroligt skönt att ha det uträtt! Både för min del och för hans, han tror att man inte behöver prata känslor men för mig med min bakgrund måste jag för att jag inte ska flippa för minsta lilla... 
Sen att människor inte kan vara glada för våran skull utan ifråga sätta vårat förhållande tar på mig, jag ville inte trampa någonn på tårna genom att bli tillsammans med denna kille, vilket jag inte trodde att jag skulle göra. Men det blev så ändå och det var inte meningen.. Jag kanske har öppnat min mun en gång för mycket när jag varit arg men jag kan inte stoppa allt som kommer ut ur min mun när jag är frustredad/arg/förbannad, jag säger och tänker sen. Poängen är väl ändå att allt är löst och vi mår båda bra utav beslutet vi tagit. 
 
Så igår var vi på bio, våran första "dejt" som "par", låter kanske löjligt men det kändes anorlunda, han kändes liksom som bara min, innan har jag ju varit så osäker på om han vill ha mig, alla säger att vi har varit tillsammans länge men det har liksom inte kännts så men nu är det officiellt. Men iaf bion var otroligt bra! Vi såg Mad Max och den kan jag verkligen rekomendera! Men nu ska jag ta och hitta på nått! hejdå! 
 

Kommentera

Publiceras ej