Nu mår jag sådär som jag gjorde för nån vecka sen.. Jag är inte mer värd än att skrapa skit.
Det bara skriker i huvet på mig att jag inte duger, jag är inte tillräckligt duktig, jag kan inget om det jag jobbar med, jag kan lika gärna säga upp mig och dom skulle inte bli lidande... Jag mår inte bra längre.. Jag vill skrika att jag kan, jag duger men jag får ingen röst till det och därför börjar jag inse att jag kan inte. Jag är inte tillräckligt duktig för detta jobb.. Så varför försöker jag ens? Varför ställer jag upp när jag ändå bara får skit för det jag gör? Varför tar dom in mig när de behövs? Varför mår jag som jag gör? Varför är jag inte omtyckt? Varför är jag som ja är? Varför är jag inte en duktig flicka som folk tycker om? Varför är jag värdelös? Varför finns jag? ja mycket snurrar runt nu och jag vill inte mer, jag vill bara bli omtyckt och få beröm nån gång ibland.. Jag begär inte mycket, men även fast jag inte vill begära nått från nån så kan jag inte låta bli att vilja det. Jag vill inte ta upp någons tid, jag vill inte tynga mina problem hos någon, jag vill bara skrika rakt ut men jag kan inte.. 
Men får väl ta mig själv i kragen och sluta tycka synd om mig själv, jag är värdelös och kan inte göra nått åt det just nu och det får väl vara som de alltid varit.. 
/ Helt slut brud som inte orkar mer..

Kommentera

Publiceras ej